Plăcerea de a conduce

smart forfour – driving fun

Uşor de manevrat şi agil.

Plăcerea de a conduce în oraş. Aceasta a fost esenţa smart încă de la început. Şi tot acesta este şi motivul pentru care smart forfour a fost adaptat în mod consecvent la cerinţele traficului urban – până în cele mai mici detalii. Convinge-te singur!

Consum combustibil (în regim mixt) 4,2 l/100 km,
Emisii CO2 (în regim mixt) 97 g/kmDatele nu se referă la un autovehicul individual şi nu fac parte din ofertă, ci au doar rol de comparaţie între diferite tipuri de autovehicule. 



Manevrabilitate.

Conducere dinamică în oraş: indiferent de locul spre care te îndrepţi, cu smart forfour ajungi rapid la destinaţie. Iar pe drum te vei bucura de fiecare minut la volan. Se poate chiar să vrei să faci intenţionat un ocol!

smart forfour – manoeuvrability
smart forfour – cerc de bracaj

Cercul de bracaj.

Dimensiunile sale şi sistemul Direct-Steer din dotarea modelului smart forfour creează cel mai mic cerc de bracaj măsurat între roţi din clasa sa, de numai 8,65 m, ceea ce înseamnă că dacă ai greşit un viraj poţi să întorci aproape de pe loc.


Parcarea nu constituie o problemă.

Parcarea în oraş nu este întotdeauna un lucru simplu. Dar cu noul smart forfour, poţi profita la maxim chiar şi de cel mai mic spaţiu de parcare. Datorită motorului montat în spate, acest autovehicul cu patru locuri deosebit de compact are o lungime de numai 3,49 m, putând fi parcat în locuri pe care alţi şoferi le-ar refuza din start.


Agilitate.

smart forfour – agility

Tracţiune pe puntea spate.

Datorită motorului montat în spate şi tracţiunii pe puntea spate, modelul smart forfour este deosebit de compact. Noua transmisie manuală asigură o plăcere sporită în timpul conducerii, iar datorită motorului puternic, dar economic, opririle pentru alimentarea cu carburant vor fi foarte rare.

Sistemul Direct-Steer.

Mult mai uşor: sistemul Direct-Steer facilitează mult parcarea şi efectuarea manevrelor. Direct-Steer îmbină confortul oferit de servodirecţia sensibilă la viteză cu raporturi variabile de demultiplicare, în funcţie de unghiul de rotire a volanului. Pe lângă sporirea agilităţii în viraje, acest lucru reduce în mod considerabil efortul de acţionare a volanului necesar pentru parcare. Şi te ajută să menţii traiectoria la viteze mai ridicate.

Totul despre motor